ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

Výběr z komentářů čtenářů portálu Třetí věk

14.09.2009 22:02

 Výběr ze 46-ti komentářů čtenářů internetového portálu pro seniory Třetí věk k naším článkům. 

Josef Klier říká:
Pátek 3. 4. 2009 v 15.33

Jakákoliv aktivita je dobrá.Vzpomínám na slova starého prof. Badala ve Fr.lázních.Ve své přednášce, kterou jsem vyslechl před 25 léty říká: pokud si člověk myslí,že až bude v důchodu, dost si přispí,odpočine, nebude mnoho činností vykonávat, že to bude ono.Odpověděl: pohyb je život a nečinnost je smrt.

Ida říká:
Úterý 24. 3. 2009 v 13.39

Vím co to je když odejde navždy milovaný pejsek,Také jsme už žádného nechtěli,ale jednoho dne jsem na internetu našla inzerát na čivavy /měli jsme bílého čivaváčka/ a tak jsem neodolala a s manželem jsme koupili nového. Je sice úplně jiný, není bílý je zlatý,ale tak jsme se alespoň vyrovnali se ztrátou našeho miláčka,který žil 14 let. Sice jsme oba v důchodu, manžel ještě pracuje a mě tento malý psíček s velkým srdcem dělá společníka.Jsem opět šťastná .

Jana říká:
Neděle 1. 3. 2009 v 16.32

Dobrý den všem.Mně je také letos 70 a s PC pracuji už pátým rokem. Na začátku to šlo dost těžko, nejsem technický typ, ale postupem času se vypracovávám.Používám interbanking, chat, e-mail, teď si chci pořídit webkameru a Skype .Zatím nevím jak na to,ale snad na to přijdu.

stanislav2 říká:
Čtvrtek 12. 2. 2009 v 20.23

Chtěl bych se představit, je to slušnost .J e mi 70 let takže jsem už 10 let v důchodu, mám zahrádku tak se v létě bavím tam .V roce 2008 na vánoce jsem si koupil notebook . Začátky byly dost stresující,ale pomáhali mi sousedé hlavně při tvorbě hesel e-mailu a webů. Po roce jsem se vypracoval tak , že internet používám denně kde najdu veškeré noviny, počasí. Taky jsem našel vnukovi místo, kam pojede do školy v přírodě. Další věc co jsem si pořídil byl digitální foťák. No není to skvělé?

JUDr. Irena Novotná říká:
Sobota 10. 1. 2009 v 17.17

Pane Vohradník, velmi si vážím toho, co svými články předáváte druhým lidem, aby překonali své pochybnosti o tom, co mohou a nemohou zvládnout. Vaše slova jsou laskavá a pravdivá. A také víte, jakou trpělivost člověk musí mít, aby překonal své fyzické i psychické problémy a nevzdával to. Děkuji Vám za pěkné čtení.

Maura říká:
Čtvrtek 25. 12. 2008 v 21.12

Článek se mi moc líbí a věřím, že celý seriál bude poutavý. Myslím, že bude mnoho lidí inspirovat, protože naše země je krásná a stojí za to ji poznat. Díky za zážitek.

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.