ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

Reklama na našem webu?!

12.04.2012 09:46

Jistě jste si všimli reklamního bloku na pravé straně našich stránek. Nezavedl jsem je kvůli drobným příspěvkům od reklamních agentur, ale jako další službu naší poradny pro seniory.

Zjistil jsem totiž, že důchodce většinou nezajímají velké reklamní kampaně, na které nemají peníze. Na druhé straně však existují drobné předměty, pomůcky a služby, které by starší občané potřebovali, ale nevědí o nich.

 Jejich obsahem je např.: Péče o seniory v rodině, co dělat při zhoršování paměti, půjčky pro důchodce, kompenzační pomůcky pro seniory, jak se udržovat ve formě, rodinná péče o nejbližší, servis a opravy PC online, a další. Já sám jsem byl např. překvapen, kolik existuje užitečných pomůcek do koupelen, zdravotních instrumentů pro různé neduhy, apod. Denně se to obměňuje. Nahlédněte.

Moje rada: Pokud Vás něco zaujme, podívejte se ještě na jiné nabídky na internetu a nechte si udělat cenové porovnání. Teprve pak kupujte!

Zdeněk Vohradník

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.