ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

Rady moudrých

30.01.2011 22:09
Nová rubrika našeho webu

Odjakživa mám rád chytré lidi, kteří dokáží stručně vyslovit to, co já jen cítím, ale neumím to zformulovat. Proto rád čtu nebo poslouchám komentáře nezávislých novinářů a jiných osobností. Abych si to nenechal jen pro sebe, otevřel jsem v naší poradně třetí rubriku: Rady moudrých. V ní budu zveřejňovat výroky chytrých lidí, které jsem nebo o kterých jsem, právě četl, citáty i lidová přísloví, která se vztahují k našemu tématu – důstojné stáří. Bude to vypadat takto:

1.      Naše rady

2.      Rady čtenářů

3.     Rady moudrých 

Převedu sem některé, již dříve zveřejněné, články tohoto druhu z jiných částí webových stránek. Samozřejmě uvítáme, když nám pošlete některé Vaše postřehy z této oblasti na e-mail vohradnik@hlinecko.cz

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.