ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

Co čtenáře nejvíc zaujalo 15

14.03.2011 21:37

 Autor článku: Zdeněk Vohradník

Internet splnil dávný sen šéfredaktorů a autorů článků - zjistit kolik lidí si jejich výtvory přečetlo. Díky tomu Vám mohu dnes sdělit, co se nejvíce líbilo čtenářům Třetího věku v předchozích seriálech.

 „Jak člověk zůstane v duchu stále mladý“

V této první sérii článků, z počátku roku 2009, se nejvíce líbily texty o počítačích. Z nich článek

·       „K čemu je užitečný počítač v rodině důchodců“ otevřelo, jako u prvního z mých dokumentů, přes tisíc čtenářů.

Na druhém a třetím místě se umístila témata:

·       Také hádanky oddalují stárnutí

·       Kupte si pejska a nebudete sami

„Jak být v důchodu šťastný a spokojený“

Ve druhém seriálu z počátku roku 2010 patřily mezi tři nejlepší tyto texty:

·       V DŮCHODU SE NÁM OTVÍRAJÍ NOVÉ MOŽNOSTI

·       DOPŘEJTE SI OBČAS MALOU VÝSTŘEDNOST

·       UPRAVTE SI SVŮJ DENNÍ REŽIM

Zde pro mne bylo překvapením, že článek, ve kterém doporučuji seniorům menší výstředností, se umístil na 2. místě. Proto jsem stejné téma s novým obsahem použil i letos.

„Počítač v rodině starších seniorů“

Kvůli velkému zájmu o tématiku počítačů jsem ještě v minulém roce napsal sérii 9 článku na toto téma. Největší zájem vzbudily tyto texty.

·       KAŽDÝ ZAČÁTEK NENÍ TĚŽKÝ

·       DŮLEŽITÉ STRÁNKY NA INTERNETU

·       POČÍTAČ SE POSTARÁ O VAŠE PENÍZE

S potěšením jsem kvitoval, že na 3. pořadí zájmu se dostaly finance. U tohoto tématu jsem totiž váhal, zda ho mám vůbec zařadit do osnovy.

Všechny zde jmenované texty i ostatní články autora naleznete na adrese Třetího věku https://www.tretivek.cz/?s=Vohradn%C3%ADk, nebo na mém webu Důstojné stáří https://vohradnik.webnode.cz/nase-rady2/.

Toto je poslední článek seriálu „Jak stárnout důstojně“. Děkuji Vám za zájem a vlídné komentáře. Někdy na shledanou na stránkách Třetího věku.

Autor: Zdeněk Vohradník. Foto: J. Vohradníková

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.