ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

10 Jak využívají počítač naši čtenáři

12.07.2010 11:07

Josef Klier říká:
Pátek 27. 2. 2009 v 14.06

Každý den po otevření stránek zavítám na tyto stránky,stávají se keždodenní součástí při práci s internetem.Je to hezké,hledat a nacházet,poznávat a stále se jen obdivovat tomu,tomu co lidstvo dokázalo.Pokud by si někdo byl ochoten zajet do Jindř.Hradce a chtěl monitor 16 palců,nebo tiskárku HP-Deskejt 3600 mohu ji dát zadarmo.Přidat mohu klávesnici i myš.Vy třeba začínáte a mohlo by se to hodit,já jdu dále a musím obměňovat techniku. Josef Klier

  1. Ina říká:
    Sobota 28. 2. 2009 v 15.07

Bydlím sama,100 km od svých deti s rodinama.Jelikož oni maji internety doma možná 8–9 let,snažili se i mne přesvědčit,přijmout tuto "chytrou věcičku "domů.Odolávala jsem 2 roky,když mne honili u nich doma k internetu,abych si našla např. jízdní řád a pod.,neměla jsem chuť něčemu se učit.Na vánoce r.2007 jsem od svých děti pod stromeček(Vánoce trávím u nich)dostala nevelký balíček -PC Now-book! Je moderní výkonný a synovci mi jej závidí.Horší byli moje začátky,doma mi neměl kdo poradit po jeho napojení na internet.Byla jsem nucená zkoušet ,hledat,poradit se na dálku s dcerami,nebo zetěm,dokonce s tehdy 6-letou vnučkou,která jej taky ovládala…pak jsem si našla i internetové kamarády,když jsem poprosila, pomohli.Dnes jsem svým dětem vděčná,je pravda,že kratší dobu mám vyhrazenou na knihy-těm jsem propadla už v dětství,ale kdykoli se můžu spojit se světem,mám hromadu čerstvých informací o všem,co mne zajímá.Jsem spíše romantik a odpůrce složitých tecnických věcí,ale PC bych opravdu doporučila všem důchodcům,co žiji samotné.Internet je té samoty úplně zbaví a neomezí ani jejich koníčky a povinnosti.Ina (marizudo (at) sez­nam.cz )

  1. Zdeněk Vohradník říká:
    Sobota 28. 2. 2009 v 22.57

Zdravím „starého“ známého pana Kliera, který zde exceloval v minulé diskusi. Dnes mě však potěšila paní Ina, která se jako jediná žena svěřila se svými úspěchy při práci s počítačem a internetem. Potvrdila, že to stojí za tu námahu. Děkuji.

  1. Josef Klier říká:
    Neděle 1. 3. 2009 v 11.38

Zdravím všechny příznivce internetu,přečetl jsem si příspěvek paní Iny,poslal jsem ji E-mail s tématikou poznej svůj kraj(je to krásná příloha).Dnes jsem u E-mailů našel v pravém rohu nahoře přílohu jak používat internet i v mobilním telefonu. m,seznam.cz.Zatim o tom nic nevím,ale v mobilu internet příjmat mohu.Prosím,kdo by mohl něco více sdělit pro úplného začátečníka. Zdravím Josef Klier

  1. Jana říká:
    Neděle 1. 3. 2009 v 16.32

Dobrý den všem.Mně je také letos 70 a s PC pracuji už pátým rokem.Na začátku to šlo dost těžko,nejsem technický typ,ale postupem času se vypracovávám.Pou­žívám internetbankin­g,chat,e-mail,teď si chci pořídit webkameru a Skype.Zatím nevím jak na to,ale snad na to přijdu.

  1. Jiří Jelínek říká:
    Neděle 1. 3. 2009 v 18.53

Zdravím pana Vladimíra. Počítač mám dlouho. Předlouho. Již třetí. Ten „dnešní“ je už taky stařešina. Mám samozřejmě internet, skype, webkameru. Píšu si a posílám si různá videa se známými, se kterými jsme se nesetkali, ale komunikujeme spolu jako „staří známí“. Poslední dobou se mě nedaří otevřít hodně stránek, popřípadě se objeví žlutý trojúhelník s vykřičníkem a napíše, že počítač má nedostatek virtuální paměti. Bodejť by neměl. Operační paměť má 256 MB. Až se to stydím napsat. Rozšířit ji prý už nejde, na nový počítač už peníze nemám. Zato mám 76 let a ještě bych rád několik desítek let brouzdal po netu. Tak mě zajíma co pan Vladimír píše: „Mnohé instituce jako jsou banky, pojišťovny, úřady a pod. každé tři roky obměňují počítače. Využijte této možnosti a rozhodně si PC pořiďte.“ Slyším to, vlastně jen čtu, poprvé. Můžete mě pane Vladimíre poradit? Zatím se podařil „husarský“ kousek. Net i TV mám od UPC. Za přenosovou rychlost 3 MB/s platím 570 Kč. Naskytla se příležitost přejít k firmě KKKnet, která má nabízí 5 MB/s s platnou pro důchodce za 100 Kč. Tak jsem zvědavý jak to dopadne. Hezký den a ať se daří. S pozdravem J. Jelínek, Jelda.Jiri (at) sez­nam.cz.

  1. Ina říká:
    Neděle 1. 3. 2009 v 19.08

Touto cestou taky děkuji p.J.Klierovi,který mne potěšil opravdu krásným a hodnotným „materiálem“-virtuální cestování. Rada bych poradila „internet-mobil“, avšak já jsem vlastně stále skoro začátečník,protože jsem dost bojácná -zkoušet větší experimenty,abych si PC nějak nerozházela a pod. Děti se mi směji,prý nic nezkazím…Ale já jsem přece jen v technic. věcech nejistá.Zatím,mi stačí ,co ovládám a ovládám to,co mne opravdu zajímá k přečtení,napsání ,diskutování i případné úřední vybavování a prohlížení zajímavých věcí.Dokonce mám 2 internet. adresy, na kterých jsem si zpočátku ověrovala,jestli opravdu ,to,co posílám dojde,a pod. Ještě jednou děkuji,mile jste mne překvapil,nečekala jsem tak rýchle kontakt. S přáteským pozdravem Ina.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.