ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

V novém roce nový název

30.12.2010 22:29

 „Důstojné stáří“, tak se bude od 1.1.2011 jmenovat náš web. Když jsem před dvěma lety zakládal tyto webové stránky jako Poradnu pro seniory, použil jsem pro ně název první série článků „Jak být v duchu stále mladý“. Zdálo se mi to pro seniory inspirující.

Pak přišly články na téma Jak být v důchodu šťastný a spokojeny, což se mi zdálo motivující zejména pro novopečené důchodce. Cítit se mladý nebo šťastný a spokojený je sice pěkné, ale něco k tomu chybí. Došel jsem k názoru, že senioři, zejména jak stárnou, si přejí zejména to, aby neztratili svoji důstojnost.

Dříve existovala přirozená úcta ke starým lidem. Dnes nám po formální stránce zajišťují obecné principy lidské důstojnosti Listina základních práv a svobod, Ústava i další zákony. Pomoci si však musí také každý sám. To vše chce vyjadřovat nový název naší poradny.

Z. Vohradník

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.