ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

Prodej pomocí internetu

02.03.2014 16:19

Internet usnadňuje stárnutí 8.

Dva předchozí články jsem věnoval nákupu na internetu. Pomocí internetu však můžeme také prodávat.

Nemám na mysli skutečný obchod, ale příležitostný prodej. U seniorů jde zejména o způsob jak se zbavit nepotřebných věcí, které nám je líto vyhodit.

Nejprve je potřeba si na internetu vyhledat organizace, které tento prodej zprostředkují. Např. inzertní kanceláře, které to dělají většinou zdarma. Pro psaní nabídky do inzerátu existují určitá pravidla. Pro začátek však postačí, když se podíváte, jak píší inzerát na podobnou věc ostatní. Z toho můžete také odvodit přiměřenou cenu.

Tímto způsobem jsem již prodal několik věcí. Uvádím je jako příklad různorodosti možného prodeje.

·       Stanový přívěs

Před lety byly pro cestování v módě stanové přívěsy k osobnímu autu. S jedním takovým prostředkem jsme si dost užili. Později sloužil přes léto na zahradě na hraní pro vnoučata. Když dorostla, začal přívěs překážet. Proto jsem si dal na internetu inzerát. Během poměrně krátké doby si ho koupil jeden rybář, který ho chtěl používat, když u vody nastanou chladná rána. Oba jsme byli spokojeni.

·       Dřevo na topení

Zahradu máme na břehu rybníka. Břeh za určitou dobu zarostl mladými stromky, křovím a plevelem. Když jsme to dávali do pořádku, zůstala nám hromada dřeva na topení, které jsme nemohli ani za několik let spotřebovat. Vzpomněl jsem si na internet. Tentokrát jsem si však nedával inzerát, ale hledal někoho, kdo pomoci inzerátu dřevo shání. Po krátké době jsem objevil zájemce z poměrně málo vzdálené obce. Všechno dřevo si rychle odvezl a slušně zaplatil.

·       Starší gauč

Loni jsme obnovovali sedací soupravu v obývacím pokoji. Při tom vzniká mj. problém co se starým nábytkem. Zejména nám bylo líto vyhodit kožený gauč. Když jsem se díval do inzerátů na internetu, zjistil jsem, že je tam obrovská nabídka staršího nábytku za poměrně nízké ceny. Přesto jsem gauč vyfotil a vybral jsem, podle mne, střední cenu. Po nějaké době marného čekání jsem cenu snížil a pak jsem k tomu přidal i dvě křesla zdarma. Zájemce se ozval až po dalším snížení ceny. I tak jsme byli spokojeni.

 

 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.