ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

Maily čtenářů od roku 2014

02.02.2014 09:46
 

 

Dobrý den,

dnes jsem náhodou narazil na Vaše stránky. Jste výborný. Díky za vše co děláte. Patřím sice ke generaci o něco mladší, ale odkaz na Vaše stránky jsem s nadšením poslal svým rodičům (ročník 48).
Mějte se hezky,

hodně zdraví a ať se Vám dobře vede. ;-)

S pozdravem

Tomáš Hlavsa

 

Dobrý večer pane Vohradníku,

Vaše stránky jsem našla zcela náhodou, když jsem včera večer poslouchala webinář, jak napsat e-knihu a jako první tam doporučili psát nějaký blog. 

A když jsem zjišťovala, jak vůbec nějaký blog založit, čistě náhodou jsem našla Vaše "Rady pro seniory".

No a protože jsem již také rentiér(ka), byla jsem zvědavá a Vaše stránky jsem prozkoumala :-)))). Máte je moc pěkně udělané a máte tam spoustu zajímavostí. Oceňuji přehlednost a Váš investovaný čas a práci. Před chvílí jsem dočetla článek o Vašem mopsíkovi Ozzykovi a dost jsem se pobavila a nasmála.

Ve čtení budu pokračovat a zase Vám napíši.

Přeji hodně zdraví a těším se na další články. Lada.


 

 


 


 


 

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.