ČLÁNKY, TEXTY, FOTO ...

Komentáře k seriálu Jak stárnout důstojně

25.03.2011 17:52

 15. Co čtenáře nejvíce zaujalo

14.03.2011 22:05  Vohradnik Z. (vohradnik@hlinecko.cz)

S tou GPS jste mi nasadil brouka do hlavy. Také mnoho nejezdím, ale zrovna nedávno jsem bloudil po Pardubicích. Na Vánoce jsem si koupil nový počítač. Starý byl již pomalý a na disku již nebylo místo. Teď je to pohoda, ale s novými verzemi programů jsem se dost potrápil. S GPS se asi nepotkáme, ale na Facebooku nebo jinde na internetu rozhodně.
https://www.vohradnik.webnode.cz

14.03.2011 13:57  Josef Klier

Často čtu příspěvky a nemohu jinak než souhlasit. Sedět, bědovat, to nemá větší cenu .Hledat náplň,jak využít pomalu ubývajících sil. Technika nám nesmí býti cizí, pokoušet se přiblížit mladým a podle svých schopností techniku zvládat. Já nyní začínám s navigací GPS. Podle dětí prý nikam nejezdím a tak na co to potřebuji? Sháněl jsem články na internetu a nakonec jsem si vybral a objednal. CO jsem tím získal? Mám zase na nějaký čas čemu se učit, zkoušet a radovat se s dosažených výsledků. Tato navigace zahrnuje polní i lesní cesty, ukazuje toho tolik ,až se nestačím divit. Zkuste něco podobného a třeba se někde potkáme na cestách s navigací,že? Josef

 

14. DOPŘEJTE SI OBČAS MALOU VÝSTŘEDNOST 3

13.03.2011 11:37  Josef Klier (jos.klier@seznam.cz)

Připojuji se,jsem zase naladěn na stejná témata. Hledám pokouším se a někdy nacházím. Kromě běžných pomůcek mladých i já hledám Odpověď dětí je ,na co Ti to bude, nikam nejezdíte. Na internetu jsem studoval všechny možné GPS. Našel jsem jeden přístroj, který ukazuje cesty i pro pěší, polní i lesní cesty, MHD i vlakové spoje a mnoho dalšího. O tuto techniku jsem se teoreticky zajímal. Nyní ji mám před sebou a seznamuji se a hledám. Dětí se nechci ptát-odpověď již znám. Nastavil jsem vše jak jsem z manuálu zvládl. Vydal jsem se na první cestu autem po městě, div a div. Teď jsem nastavil pěší program a plánuji první procházku. Další čeká na zkoumání. Je to pošetilost, která zabere čas a dá pocit jistého uspokojení. tak nashle někde na cestách s GPS. Josef Klier
https://www.kliernábytek.cz

13. S POČÍTAČEM STÁRNEME DŮSTOJNĚJI

Od:                                       Milena Staňková [milenastankova@upcmail.cz]

Odesláno:                            28. února 2011 11:14

Komu:                                  vohradnik@hlinecko.cz

Předmět:                             odpověď o PC

Dobrý den přeji z Ostravy.
Počítač používám od svých 75 roků, tj 6 roků. Opravdu má těch svých 5
předností jak to popisujete v novinách třetího věku. Syn a vnuk mě do toho
dotlačili a dnes jsem jim za to velice vděčná. Nedovedu si představit den bez

 

9. Pohyb je život

31.01.2011 17:33  Z. Vohradník ()

Ještě posílám web. Ve fotogalerii mám fotky našeho OZZYho. Z.V.
https://www.vohradnik.webnode.cz

31.01.2011 17:31  Z. Vohradnik

Dobrý den paní Vlasto, jsem stejně starý jako Vy. 10 let jsem denně několikrát chodil ven s mopsem. Věřím, tak jako Vy, že mi to upevnilo kondici.

31.01.2011 06:52  Vlasta

Letos mi bude 77 let. Mám 2 psy, které venčím, každého zvlášť. Někdy se mi nechce, ale musím. Věřím, že mi to venčení pejsků pomáhá udržovat se v kondici.

 

8. POZITIVNÍ VZTAH K ŽIVOTU

27.01.2011 14:48  Z. Vohradník

Pane Jaroslave, máte pravdu, že i na internetu jsou zprávy tohoto druhu. Jak jsem uvedl v článku je tam však možnost výběru. Já čtu zprávy Google a tam si mohu vybrat sport, kulturu, vědu a tech. a pod. Nevím co Vás tak rozzlobilo.

25.01.2011 15:29  Jaroslav

Za ty (dobré ) zprávy z internetu pokládáte třeba tu o týraném dítěti v Brně, zneužití holčičky ve vaně, atentátu v Moskvě na letišti, ...co jsou tam třeba dnes? To snad je pomalu lepší ten bulvár kdo se s kým peleší. Chci jen naznačit iluzornost tohoto doporučení, možná to činím nevhodně.

24.01.2011 18:36  Emil černý

máte asi pravdu budu se snažit se polepšit. Eman

 

2. STÁRNĚTE NEPOZOROVANĚ

13.12.2010 19:44  Eva

S panem Murphym souhlasím ale v Realu, kdy je člověk sám se sebou se tyto zjevné pravdy jeví mnohdy jinak...

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.